Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Κοιτώντας τον αφαλό μου



1. Βαριέμαι εύκολα. Αν βαρεθώ, θα το πω μάλλον.
2. Ό,τι κάνεις μάλλον το κάνω καλύτερα. Αν όχι, δεν θα το κάνω θέμα.
3. Δε θα σε κρίνω από τα γούστα σου, αλλά επέτρεψέ μου ενδεχομένως να μη θέλω να τα συζητήσω.
4. Ναι σημαίνει ναι. Όχι σημαίνει όχι. Αν σωπαίνω υπάρχει λόγος.
5. Δεν χαρίζω κάστανα. Αλλά δεν θα κρίνω κανέναν.
6. Θα σε ακούσω. Ακόμα και αν δεν συμφωνώ, θα ξανασκεφτώ πολλές φορές αυτό που μου είπες.
7. Είπαν ότι δεν αγαπώ ανθρώπους που δεν εκτιμώ. Δεν ξέρω. 
8. Αν είναι φίλος, θα επιμείνω στο τεκμήριο αθωότητας, περισσότερο απ' ό,τι με άλλους.
9. Δεν με καταλαβαίνεις. Πραγματικά. Εκτός κι αν προκύψει να με καταλαβαίνεις.
10. Ό,τι κι αν νομίζεις, δεν έχω γνώμη για τα περισσότερα θέματα.
11. Αν δεν έχω τι να πω, δεν θα πω τίποτα
12. Προσπαθώ να είμαι δίκαιος. Συνήθως τα καταφέρνω έτσι κι έτσι.

(Δώδεκα προτάσεις για να με πείτε μαλάκα, οιηματία, ψωνάρα κτλ. Για να τσαντιστούμε. Για να αυτοτρολαριστώ.  Γιατί δεν πρέπει να παίρνουμε στα σοβαρά τον εαυτό μας ή την περσόνα μας. Κι ας εκτεθώ λίγο ακόμα, δε βαριέσαι.)

GatheRate

1 σχόλιο:

  1. Με το 2 τι εννοείτε ακριβώς; Κι αυτό το β΄ ενικό απευθύνεται σε συγκεκριμένο πρόσωπο ή πρόκειται για το "συ" που περιλαμβάνει ούτε λίγο ούτε πολύ άπασα την ανθρωπότητα; (Για το 2 μιλάω πάντα, εκεί σκάλωσα.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή